Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenInloggenRegistrerenTielse-vis-team.nl Website

 

 Vis avontuur

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hans
Admin
Hans


Aantal berichten : 97
Punten : 139
Registratiedatum : 02-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tiel (A)

Vis avontuur Empty
BerichtOnderwerp: Vis avontuur   Vis avontuur Emptyza feb 26, 2011 2:24 pm

Heb jij een mooi vis avontuur beleefd langs t water en wil je dat delen met mede vissers dan kan je dat hier posten
t mooiste is als je er heel mooi verslagje van maakt maar je moet t zo doen als jij denkt dat je t moet doen
Terug naar boven Ga naar beneden
bram

bram


Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : tiel

Vis avontuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis avontuur   Vis avontuur Emptyzo apr 17, 2011 7:00 pm

ik ben gisteren/vandaag een nachtje wezen vissen op de Lingen
en heb toen op een hengel een paar piepjes gehoord maar ze hielden op en er er kwam geen run,
dus ben ik maar gaan slapen en de volgende ochtend bij het ophaalen van de hengel hing er op 3 van de 4 hengels een zeelt of kopvoorn. :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans
Admin
Hans


Aantal berichten : 97
Punten : 139
Registratiedatum : 02-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tiel (A)

Vis avontuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis avontuur   Vis avontuur Emptydi maa 06, 2012 11:14 pm

Ik Paul en Frans & Nancy zijn gaan vissen op de Grote Vliet te Wervershoofd

de 1e nacht kregen we veel piepjes maar verder geen echte runs wel ging Frans zijn hengel af niet een echte run maar korte piepjes en als gevolg daarvan was de eerste brasem gevongen, De 2e nacht kregen we ook wat piepjes een stuk minder als de 1e nacht maar toch ook wel wat, en weer ving Frans een brasem. De 3e nacht was het heel stil weinig tot bijna geen piepjes en rond Half 6 Ging mijn hengel ervandoor,paul was heel erg snel bij de hengel en hij hing, na een tijd al te staan drillen horen we vanaf onze stek, een run, Nancy schreeuwt dat er nog een hengel afgaat, ik ren richting onze stek maar helaas ben ik telaat en is hij al los, ik loop terug en de vis is al bijna aan de kant, hij vecht goed maar hij kan niet aan ons ontkomen, eenmaal geland en de haak verwijderd te hebben, hebben we hem even gewogen, een mooie schub van 12 pond. een paar mooie foto's gemaakt en terug gezet. de 4e nacht kregen we begin van de nacht al een paar piepjes, midden in de nacht nog een paar maar geen echte run, deze vis bleek zich vast te hebben gezwommen, dat bleek toen Frans zijn hengel smorgens ophaalde, muurvast. alsnog vonden we het wel een geslaagde sessie want we hadden teminste iets, en dat is beter als niets.


Vis avontuur Karperdegrotevliet12ponVis avontuur Karperdegrotevliet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vis avontuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis avontuur   Vis avontuur Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vis avontuur
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Karper vissen :: Karpervissen Algemeen-
Ga naar: