Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenInloggenRegistrerenTielse-vis-team.nl Website

 

 vissen met korst

Ga naar beneden 
AuteurBericht
martijn
Gast




vissen met korst Empty
BerichtOnderwerp: vissen met korst   vissen met korst Emptyma jan 25, 2010 3:27 pm

ik heb het al proberen op te zoeken op internet maar kon het niet vinden vandaar dat ik hier de vraag maar stel.
als je gaat vissen met de vlok moet je de karpers dan al echt gezien hebben of kan je gewoon een paar stukjes brood in het water gooien en dan maar afwachten of de karper er op afkomt? want het lijkt mij als je weet dat er vis zit en je gooit er brood dat dan vanzelf wel een karper gaat azen of gebeurd dat juist helemaal niet? :)

het word nu wat mooier weer dus de karpers komen af en toe al naar boven dus het lijkt me al bijna een goede tijd om met de korst te vissen en dit lijkt mij ook een van de leukste manieren om karper te vangen dus als iemand mijn vraag zou kunnen beantwoorden zou ik dat wel waarderen ^^. :suspect:

gr,
martijn
Terug naar boven Ga naar beneden
jackpeelen
Admin
jackpeelen


Aantal berichten : 118
Punten : 127
Registratiedatum : 01-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tiel

vissen met korst Empty
BerichtOnderwerp: Re: vissen met korst   vissen met korst Emptyma jan 25, 2010 6:27 pm

martijn schreef:
ik heb het al proberen op te zoeken op internet maar kon het niet vinden vandaar dat ik hier de vraag maar stel.
als je gaat vissen met de vlok moet je de karpers dan al echt gezien hebben of kan je gewoon een paar stukjes brood in het water gooien en dan maar afwachten of de karper er op afkomt? want het lijkt mij als je weet dat er vis zit en je gooit er brood dat dan vanzelf wel een karper gaat azen of gebeurd dat juist helemaal niet? :)

het word nu wat mooier weer dus de karpers komen af en toe al naar boven dus het lijkt me al bijna een goede tijd om met de korst te vissen en dit lijkt mij ook een van de leukste manieren om karper te vangen dus als iemand mijn vraag zou kunnen beantwoorden zou ik dat wel waarderen ^^. :suspect:

gr,
martijn

Nou Martijn dat ligt eraan je hoeft ze niet perse te zien ze kunnen er ook op azen.Het zou ind een goede optie zijn om eerst wat korstjes op het water te gooien of te kijken als er een karper op af komt.Het ligt eraan hoe aktief ze op dat moment zijn. Maar meestal vang je de karper met korst met de warmere tijden.De karper gaat soort van zonnen als het water echt warm is en dat moment moet je met de korst gaan vissen.Het is inderdaad mooi als je ze vang met korst altijd de spanning als de karper eropaf komt en hopen dat tie hem pak dat gevoel is inderdaad iets wat je niet wilt missen. Ik hoop dat ik je hierbij genoeg heb geinformeerd.

Grtz Jack
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jackpeelen.hyves.nl
 
vissen met korst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Word er door jullie nog wel gepend?
» Op welke wit vis zit jij te vissen?
» Vissen met camouflage?
» Met wat voor aas vissen jullie
» hoe vissen jullie op forel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Karper vissen :: Karpervissen Algemeen-
Ga naar: